/ Permalink / 1

Köttigt pass, köttig rygg och köttiga händer. Ett tips är att inte testa muscle ups efter att inte ha chinsat något på en månad, mest troligt så resulterar det i jättetrasiga händer. Gårdagens pass gick dock hur bra som helst (trots trasiga nävar), precis som jag skrev igår så är det så otroligt göttigt att vara igång igen!

Just nu så tränar vi enligt Styrkelabbets program "Emelie" som består av en 3-split med fokus styrkeutveckling. Det påminner lite om Strong lift som vi körde tillsammans tidigare i år och då gillade skarpt, enkelt upplägg som främst innehåller basövningar. Tungt och kul! 


Gårdagens pass innehöll följande:

Uppvärmning 10 min dynamisk rörlighet 
Teknikträning muscle ups 

Knäböj 5x3 skala av 8x2
Marklyft 10x5 60% RM kort set vila (döden!)
Militärpress 5x3 skala av 8x2

Nu ska vi äta och ladda om inför eftermiddagens träning. Happy monday!

/Loe

#1 - - ÅsaB:

Hej tjejer!
Ville bara berätta att min 18-åriga och träningstokig dotter numera använder er blogg som receptsamling :-) Proteingröten och proteinpuddingen är nog de största favoriterna...

Kram!

Svar: Hej! Åh vad kul att höra 😁 Då har hon samma favoriter som oss med andra ord 😋 Vi ska försöka ladda upp mer göttigheter snart så stay tuned 😁 Hälsa dotra! kram från oss
Elin & Loe

Till top
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...